För att det här faktiskt är KUL!

2008-02-25 | 10:25:00

Bara för att mina skor är snyggare än dina! säger:

men sluta tänk på det då tänk på att vi ska se Kent på fredag


julia - don't let the devil ruin it all säger:

nä, jag tänker på min dumma moppe som itne funkar och min dumma hund som itne lyssnar och den dumma solen som bara skiner


julia - don't let the devil ruin it all säger:

och den dumma NO-läxan som inte gör sig själv


julia - don't let the devil ruin it all säger:

och den dumma veterinären som inte svarar


Bara för att mina skor är snyggare än dina! säger:

den dumma solen som bara skiner????+


julia - don't let the devil ruin it all säger:

och den dumma telefonen som har slut på pengar

julia - don't let the devil ruin it all säger:

och den dumma jävlen som sågar med motorsåg nånstans inom hörhåll


julia - don't let the devil ruin it all säger:

ja, den matchar inte mitt humör


julia - don't let the devil ruin it all säger:

och så tänker jag på farmors dumma bil som säkert kör i diket


Bara för att mina skor är snyggare än dina! säger:

har du problem ?


julia - don't let the devil ruin it all säger:

och på nån blond emo-bitch som säkert tränger sig före oss på fredag


julia - don't let the devil ruin it all säger:

och nån dum stroke som säkert kommer drabba jocke så att han ramlar av scenen och dör


julia - don't let the devil ruin it all säger:

och nån dum meteorit som säkert spränger hela planeten om 2 sek.


julia - don't let the devil ruin it all säger:

Nu mår jag faktiskt bättre ^^

Bara för att mina skor är snyggare än dina! säger:

okej -.. har du problem ?


julia - don't let the devil ruin it all säger:

Jaaaaw! ^^


Bara för att mina skor är snyggare än dina! säger:

Ring Poolia


Kommentarer
Postat av: Maria

God Dag, hoppas du får en toppen dag! :)

2008-02-25 @ 10:36:36
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Japp! De är precis sådär jag trodde att de var : ) De är därför jag inte börjat vela fram och tillbaka. Skall fundera lite till om dom skall få sova med mig men inte när pojkvännen är med, eftersom att de blir för trångt. Eller om dom skall få sova i sin säng jämt : )

2008-02-25 @ 17:22:31
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Elin

hallo om Jocke får en strock och ramlar av sen kanske han ramlar på oss ^^)
börja tänk logiskt ^^)
det gör jag!! *HAHAH*

2008-02-25 @ 17:39:29
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0