Agility Söndag

2008-02-03 | 18:20:45
Nu var det ju såhär:
Jag hade en plan, tajmad och klar in i minsta detalj.
(fast så tajmad var den nog inte)
För planen sket sig!

Min plan var att jag inte skulle springa så mycket idag för att jag fortfarande är lite halvsjuk. Men sprang, det gjorde jag. Flera gången med Tinna och så till råga på allt sprang jag med Engla och Caña också.
Men det är så hilma kul att springa med andras hundar så det gör inget om jag blir lite sjukare igen! ^^

Engla är så söt.
Det första hon gjorde när jag drog av henne kopplet var att springa raka vägen till Kicki, för att sedan springa raka vägen tillbaka till mig. Gullig vovve. ^^
Caña är också söt!
Fast hon är tvärtom, hon springer med alla! Och hon låter som en tjur när hon gör det! Frustar och har sig!



Dagens fråga: Hur långt är ett snöre?


(jaaa, det beror ju på hur långt det är...
..men sen å andra sidan, hur långt är det då?)

Kommentarer
Postat av: Bäsan

Sisådär 4/13 m eller nått...
Gick det bra då? På tävlingen alltså...

2008-02-03 @ 19:16:08
Postat av: Bäsan

Om du har 69 dagar kvar till 16...hur många har jag då till min födelsedag???

2008-02-03 @ 21:09:17
Postat av: O=V=O

Ett snöre är alltid tillräckligt långt......

2008-02-04 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0