I guess i miss you, nothing's wrong

2008-12-14 | 16:13:27

Vart tog helgen vägen? Jag tror att en lång, rödhårig pojke kom och tog den. 
Han kom ju nyss! Och nu har han åkt igen. Den här veckan kan inte gå nog fort. För på fredag åker jag hem och då får jag se min älskling igen. Och sen är det 3 underbart långa veckor med jullov! jag längtar!

 

Ikväll är det plugga som gäller. Plugga och ta hand om hund. För på tisdag har vi 2 prov, men sen, sen är det slut och jullovet nalkas. Det ska bli så skööönt att få komma hem och slippa skola i 3 veckor.

 

Puss på er! (och pus på älskling <3)


Kommentarer
Postat av: mamman

Att mamma kommer då! betyder det ingenting?

2008-12-14 @ 21:05:31
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: Alex

Aw förlåt att jag snodde helgen. :P

Jag ska passa på att snatta tre veckor också innan polisen får tag på mig. <3



Tack för en helt underbar helg med dig! Jag älskar dig! <3

2008-12-16 @ 17:37:29
URL: http://www.lindeskar.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0