Challenge

2008-12-18 | 13:41:58

Jag diggade Jamillas utmaning med en lista på "saker jag ogillar".

 

 

Färg: Brun är en ful färg
Årstid:
Höst, allt blir mörkare, kallare, dagarna blir kortare och regnet öser ner
Veckodag:
Måndag, lätt
Högtid:
Högtider är mysiga!
Bok:
Stolthet & Fördom, har försökt läsa skiten i snart ett år, på båda språken, kommer aldrig mer än halvvägs. Sömnpiller!
Författare:
Inget jag kan uttrycka mig om så..
Film:
Alla äckligt läskiga skräckfilmer! :S
Animerad film:
Vet inte :S
Tv serie:
Family guy, 2 and 1/2 men m.fl.
Låt:
Allt som sjungs av en animerad figur! :O
Artist:
Dansband, dansband, dansband, alla är de väl likadana! Lika kassa!
Skådespelare:
Orlando Bloom är ganska dålig, men han är ju skitsnygg så egentligen inte.. ;P
Djur:
FÄSTINGAR!
Resmål:
Vet inte, har inte vart på så många ställen
Stad i sverige:
FAGERSTA! (och Sundsvall)
Transportmedel:
Flyg = Läskit!
Sport att utöva:
hmm, svår. Ishockey ?
Sport att titta på:
Typ..golf!
Maträtt:
Soppor!
Dessert:
för sött och för kladdigt
Krydda:
vet inte
Dryck utan alkohol:
TE! varmt vatten, jag missar tjusningen
Dryck med alkohol:
Whiskey och typ starksprit över huvud taget
Frukt:
Apelsiner är så jobbiga att skala
Grönsak:
broccoli
Blomma:
såna som dör
Plats i hemmet:
Stora garderoben (där vi slänger in allt som inte får plats nån annan stans.
Tidning:
dagstidningar  tjocka som telefonkataloger med fytrioelva delar.
Kvällstidning:
expressen
Klädstil:
foppatofflor!
Klädesplagg:
går med Jamilla på den och säger polotröja
Ljud:
Hundar som skäller ihållande med irriterande skall.
Godis:
mycket!
Pryl:
oj, ingen aning
Hus eller lägenhet:
?
Skor:
såna där som är dubbelt så breda som foten
Drink:
Öl med en touch av whiskey, haha :P
Tjejnamn:
Allting som har w eller z där det inte borde vara w eller z.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0