You got a way of spreading magic everywhere

2008-08-15 | 11:43:51

hmm, jag satt och bläddrade igenom lite papper igår och hittade mitt nya schema. Och jag måste säga att spänningen tonades ner en aning av det :P

 

Vi går till 16.20 på Måndagar (börjar visserligen 10.40). På Tisdagar och Onsdagar börjar vi 08.20 respektive 08.40 och slutar 17.00. Jag vet inte, det kanske är normalt i gymnasiet, men jag tycker det låter sjuuukt länge. :S På torsdag och fredag sen slutar vi 16.00. 

 

Sheisse vad jag kommer att ha svårt att anpassa mig till att gå så länge. Men förmodligen är lektionerna här roligare. En annan sak som gör mig lite "ledsen" är att vi bara har idrott en timme, en dag i veckan. Fast jag har ju bestämt mig för at börja springa igen, så motionen får jag ju ändå. Men idrott är så KUL!

 

åh just ja! För att inte låta helt depp så måste jag bara tillägga att jag redan älskar tisdagar! Då har vi estetisk verksamhet i 2,5 timme på eftermiddagen :) Och dom lektionerna är roliga! :D

 

Nu ska jag fortsätta packa. Det är typ först idag som jag insett hur mycket saker som faktiskt ska med. :P

ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0