Somnar nollsju vaknar igen på natten

2008-08-29 | 16:04:33

hmm, någon tror att jag känner mig ensam och undrar var jag har gjort av Alex.

 

Ett förslag är att skriva namn när man kommenterar, blir så mycket lättare att svara på frågor då;)  Men alltså, allvarligt talat! Bara för att jag råkade bli en gnutta överexalterad över att vara ensam hemma så tror folk att man bara försöker förneka att man egentligen inte alls vill vara ensam hemma. 

 

Jag vet inte om jag ens orkar käfta emot. Jag nöjer med med; Nej, jag känner mig inte ensam, jag älskar att ha en hel lägenhet för mig själv i någon/några dagar och Alex har jag inte gjort av någonstans, jag har bara flyttat och han har det inte. 


 


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha jo det var därför jag skrev det där inlägg, för att typ ALLA frågar "när ska du börja fotografera läsare???" haha :P



Det är inom grafisk formgivning/foto. Jag och en polare ska starta en form av reklambyrå dit alla unga kreativa kan vända sig ifall de vill jobba med oss :) Liksom var för sig, men på samma kontor om du fattar :)

Så han har hand om webdesign/layout och jag layout/foto/illustration typ :)

2008-08-29 @ 18:16:04
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0