Så är det!

2008-08-12 | 12:59:32

Jag och Elvis ska bli sambo. Med Johanna och en golden-flicka. Fan vad mysigt med en gloden. Även fast det inte är min smak i hund att äga, så är dom ju för härliga. Hoppas bara att den är mer liten och pigg än stor och slö. Elvis kommer förmodligen att älska den. En ny tjej att bråka med. Hoppas att hon kan sätta honom på plats, det lilla drygot ;)

 

Det blir nog bra det här. Imorgon kommer Johanna hem från en kryssning och då ska vi snacka praktiska saker om lägenheten. Skönt att jag bara fick en rumskompis. Det blir så mycket lättare att rasta varandras hundar då, hehe. Tre hundar samtidigt är ett jävla jobb att gå med. ;P 

 

Nu ska Elvis bada!
ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

snälla ta bilder på han när han är blöt!!! han ser så jag vet inte vad ut!! han är AS söt ^^) <3

2008-08-12 @ 13:37:33
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/
Postat av: MANGO

sv: hehe okej du & jag är really olika alltså, jag älskar det träiga, charmigt ju. och ja jag använder mina portföljer, speciellt till skolan ^-^ nä det är väl bra att alla inte har samma stil, då skulle världen vara tråkig! :)

2008-08-13 @ 16:36:02
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0