På en sekund är jag långt härifrån

2008-08-31 | 13:56:00

Jag saknar min hund! Min söta, lurviga, tokglada, lilla pälsboll. Jag saknar honom. Jag vill ha honom här, hos mig, nu. Inte om en månad, nu. Jag har tråkigt och jag vill ha hit min Elvis. För med honom har man aldrig tråkigt. Eller bra mycket mindre tråkigt iaf. Jag skulle kunna gå hem till någon trevlig människa och umgås och därigenom ha mindre tråkigt. Men det vill jag inte, för hemma hos varenda människa på det här stället finns inte bara dom, utan även deras hundar. Och i och med att min hund inte är här och jag saknar honom så har jag ingen lust att gå hem till någon vars hund faktiskt är här.

Så jag stannar hemma, och har tråkigt. Ibland äre så å..

 

Kolla vad underbart söt och fin och vacker han är, min älskade lilla

pälsbolls-Pelle-Pelvis! Det här är en av mina absoluta favoritbilder 

på honom. Jag blir så glad och varm i hjärtat av att titta på den. Fotograf

är för en gångs skull inte jag utan världens bästa Alex<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0