Men rubrik då? Det får man inte glömma!

2008-08-27 | 19:31:21
Min blogg måste just nu vara det tråkigaste som går att hitta på internet. Jag har inte uppdaterat på en vecka och ändå ligger statistiken inte mycket under vad den brukar. Jag är hedrad av de stackare som klickar sig in här varje dag trots att inget här finns att läsa.

Men snaaaart kommer mitt bredband och då ska allt bli som vanligt igen, om inte lite bättre till och med ;) Just nu lånar jag Johannas. Den jävlen bor ju i en större stad så hon kunde bara knalla ner på stan och handla sitt i butik. Själv var jag ju tvungen att beställa via internet, för jag har då inte sett en teliabutik nere på stan i Fagersta..någon annan som har det?

Läget här just nu är detta att Johanna dissade Justin och bytte till Miss Li. (Justin och jag är oerhört förnärmande) Och nu sitter hon på golvet och klär om sin skrivbordsstol medans jag snattar på hennes internet ^^
Och jag längtar tills vi får en ledig fredag  så att jag kan hälsa på mina gamla lärare och deras nya skitungar. (ja, jag är avis och sur för att de har snott våra lärare).
Hmm, out of inspiration...

ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

[X]JA

[ ] NEJ

[ ] KANSKE





;)

2008-08-27 @ 20:18:01
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Nej jag vet :/ Jag tänkte på det när jag var nybörjarbloggare. Det var knappt någon som svarade på mina frågor ens... Sånt glömmer man inte :P

Tack ska du ha :)

2008-08-27 @ 20:35:38
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Jamilla

Ja, vi har väl alla hoppats på att du ska ha skrivit ett litet inlägg varje gång man varit in. Därför måste man ju gå in lika ofta som vanligt ;)

2008-08-27 @ 21:46:23
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0