allt beror på malmgårdsvägen 31

2008-08-29 | 15:33:00

Nu har jag varit och handlat. Handlat för kvällen (måste dock ha gjort ett dåligt jobb, för nyss när jag höll på och packa upp konstaterade jag att jag inte visste vad jag ska äta idag, men jag kom på att det finns pizza-rester i kylskåpet så det löste sig). Så nu varken behöver, eller tänker jag gå utanför dörren mer ikväll. Utan jag ska bara ströva omkring här hemma  i mjukisbrallor med världens bästa Markus dundrandes ut ur högtalarna, för jag är nämligen ensam hemma!

 

Heeeelt ensam hemma. Ensam hemma, i mitt hem! Utan rumskompis! Det innebär att jag får göra vad jag vill! Jag får diska när jag vill, sova när jag vill, äta vad jag vill. (och ingen hund har jag att gå ut med heller, ;D) :D FAN, vad jag älskar det här! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror du känner dig ensam egentligen och vart har du gjort av alex?

2008-08-29 @ 15:46:31
Postat av: Anonym

Visst är det skönt!!! Jag är lite avis faktiskt.... :)

Forshaga = Liten By = Fagersta....öhhh var det inte du som dissade småstäder??? ;)

2008-08-29 @ 17:07:37
Postat av: Sambon

Jag ser Dig!!! ;) Kommer ikväll så passa på och njut idag ;)

2008-08-31 @ 11:56:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0