Lägesrapport

2008-04-18 | 14:45:54

Nu har jag flängt hela stan runt i jakt på något så simpelt som vallmofrön. Mitt intensiva letande gav resultat och vallmofröna blev hittade, betalda och hemfraktade. Tillsammans med en påse Riesen, samt tuggumi. Underlig blandning...

Grannen ovanpå är, för ovanlighetens skull, hemma och till råga på allt han han sina allra värsta kompisar hemma hos sig också, av nån underlig anledning. Så till följd av det måste jag poppa Håkan på högsta volym för att slippa höre deras hemska röster och turkmusik.


Kommentarer
Postat av: Sara

Spring upp och tigg pengar till tröjorna
Sen går du in här och svarar på mitt sms annars
kuttar jag dig.

http://www.grooverrecordings.com/?page_id=10

2008-04-18 @ 15:42:21
Postat av: Bäsan

nosar jag en viss misstro i dig...var på din vakt! tänk om han bränner ner hela huset...

2008-04-18 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0