Jag dööör!

2008-04-04 | 12:06:24

Kan den här dagen bli bättre??? Det går fan inte!! Jag är så glad att jag hyperventlierar och har högre puls än jag någonsin haft!

"Hej Julia och Grattis!!!   Du är en av vinnarna i vår Meet N' Greet-tävling med Håkan Hellström och kommer att få träffa honom i samband med konserten i Stockholm."

Fattar ni?? JAG ska träffa Håkan!!! Jag kommer att dö!! Fy faaaaaaaaaaaan vad jag är glad!!!!

och..
image352
jag är preliminärt intagen till Forshaga!!!!


Jag är så lycklig!!! Alltså, fan jag grinade när jag läste mejlet om Håkan!!! :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis ! :D

tummen upp för Toi :*

2008-04-04 @ 13:23:09
URL: http://diskmedl.blogg.se
Postat av: Joliiiin

Fyfan, vad roligt!! :D
Det är nästan så att jag dödar dig, åker dit istället för dig och låtsas att jag är du!! GrattisGrattisGrattis!! :'D

2008-04-04 @ 14:43:13
URL: http://jolinmalmquist.blogspot.com
Postat av: Bror

hejja hejja!! Grattis
=)

2008-04-04 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0