Grått

2008-04-11 | 12:51:21
Jaha, och inte blev värdet nå bättre.. det trodde ju jag. Vi slutade tidigt idag så nu sitter jag här och är extremt avundsjuk på bland annat Blondinbella som tjänar alldeles för mycket på sin blogg. Alltså, det är ju helt sjukt att man man leva på att skriva blogg! Det måste ju vara världens bästa arbete. För när man väl har sina stadiga 20000 läsare om dagen är det ju bara att babbla på om vad som helst, för då är man ju alltid säker på att nån är intresserad och läser..

Ja jisses, alltså hon shoppar för 10.000 i månaden, pengar hon får för att sitta och knappa på ett tangentbord några gånger om dagen.. Det är helt sjukt! Fast inte direkt något jag skulle tacka nej till... ;)

Nu ska jag köra bort Tinna som intagit Elvis säng, och sen ska jag äääääta!

hehe, hon passar
faktiskt ganska bra där,
Pussgurkan!
Och jag som var orolig att
den skulle bli för liten
för Elvis.. :P

Kommentarer
Postat av: Elin

dom skulle ju kunna ligga i den båda två!! ^^)

2008-04-11 @ 12:56:49
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se
Postat av: Sussie och jyckarna tre.....

Vad kul att se Tinna, det var så länge sedan. Hon är nog en av de finaste tollare som jag sett. Hoppas hon kryar på sig i benet/knät?...
Ha en trevlig helg hela gänget!!

2008-04-11 @ 20:08:27
Postat av: Sara

När jag läste den här texten på tjuvlyssnat tänkte jag genast på det här inlägget...

Ett gäng i 20-årsåldern står och diskuterar vilken film de ska se.
En av tjejerna (höjer rösten och låter mycket stressad): Jag kan inte se nån film. Jag skrev i min blogg att jag bara skulle vara borta i en halvtimme. Folk blir oroliga!

2008-04-12 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0