Valparna 4 veckor!

2007-10-30 | 20:26:06
Japp, idag är sötisarna fyra veckor gamla! Gud vad fort det går! Men tyvärr så har inte Paula lagt upp några nya bilder på hemsidan. Konstigt, för tidigare har de alltid legat ute runt 16.00-tiden eller tidigare. Men det kommer väl i morgon eller senare ikväll. Hoppas det! :)

Jag har iaf. bestämt mig för namnet Elvis nu. Det går liksom inte att ändra sig. Det är ju det namnet jag har föreställt mig i veckor nu! So Elvis it is! Guuud vad kul, vovven har ett namn. För jag har näästan bestämt mig för att det blir hanen. Och det är ju så också, om det inte visar sig vara en riktigt dålig hund så blir det ju hanen. Elvis, eller Dumle som Paula kallar honom för ;)

Och bara så att ni vet så är det baaaara Jockes fel!! Folk kan tycka att jag är sjuk men ja, jag döper vovven efter låten Elvis, men kent! Sådetså!!


var bara glada att den inte får heta Columbus...

Kommentarer
Postat av: O=V=O

Elvis.... näää, vad hände med Olle? ;)

2007-10-31 @ 09:20:45
Postat av: Joel

Olle for president =)

2007-10-31 @ 15:02:54
URL: http://jiipee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0