synkroniserade som ett dansgolv

2007-10-21 | 16:04:43
Designen klar, iaf. så länge. Jag försöker fortfarande klura ut hur jag ska fixa en ram runt hela härligheten men, men...jag jobbar på det iaf. ;)

Har nyss varit i stallet på värdinnekurs. Trevligt, trevligt. Vi snackade om visitering och om hur viktigt det är och sen tog vi in hästarna, borstade av dom och visiterade som. Zixten, stackarn, hade en fästing framme på bogen. Sötisen, vi får väl hoppas att han inte blir sjuk.

Alltså, jag trodde fästingarna var kalla och döda för längesen, men nähäj då, dom är minsan kvar än. Jefla helvete, då får Tinna ha sitt fästinghalsband kvar ett tag till.

tre veckor kvar...<3


Kommentarer
Postat av: Jamilla

SNYGGT!

2007-10-21 @ 18:33:04
Postat av: Joel

Men asså.. hur gör du?? hur gör man??
ahaa.. du har ju gått på sån där html kurs.. du fuskar
=P

2007-10-22 @ 13:08:16
URL: http://jiipee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0