Okey, this is lika a "HaHa-moment"!

2007-10-24 | 15:37:21

Vi har kollat på filmen "An inconvenient truth" i skolan och snackat lite om den.
Här följer en intressant diskussion mellan Elin och mig..

E -Jag kom på att jag ska göra kopior på den filmen och ge till alla mina släktingar i julklapp. Det blir ju billigt och bra, för det kostar inget.
J- Okej, det var ju en bra idé
E- Och så kan du få fyra stycken skivor i julklapp att ge till dina släktingar eftersom det ändå inte kostar nånting...fast just det, en CD-skiva kostar ju typ 4 kronor.
J- Så du ska alltså ge min 16 kronor i julklapp? Jag känner mig så värdefull.
E- Haha, du kan få BC istället!
J- Jaha, och sen när bestämmer du över han??
E- Äsch, jag har såna där Arons pilar hemma som jag kan skjuta..
J- Arons?? hahahahahah, ARONS pilar hahahah!!
E- Jaa, vad heter det då??
J- Amors pilar, Elin! hahahahh, ARONS pilar, hahahah
J- hahahahahahahahahah
E- nej,nej, inte Arons pilar, Ahlgrens bilar!



HAHA, HUMOR, gott folk!!! XD

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där är humor på HÖG nivå dit inte många människor tar sig:P Men det har di ocj jag iaf^^)

2007-10-24 @ 15:44:33
URL: http://blondiiie.blogg.se
Postat av: Sara

men BC är MINMINMINMINMINMIN! har ni glömt det ?

2007-10-24 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0