Ume Yo

2007-11-23 | 16:44:05
haha, såg det klottrat på nån vägg här, ganska komiskt faktiskt.

För den som inte fattar det är jag i Umeå nu, sååå himla kul, älskar att vara här. Synd bara att det är så jäävla långt bort! Jävla bajs-norrland. (oj, vi känner oss mogna här..)

Joel och Anna ska ut ikväll. Fan, jag vill följa med. Så himla bajsigt att jag bara är 15. Tycker att jag bara blir äldre och äldre...men neeej då, inte är man så pass gammal att man kan gå ut..än, fan. Jag kommer aldrig bli det..och när jag väl blir det så har dom blivit så gamla att dom inte går ut längre, haha. Det var ju faktiskt en tröst :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det bror vell på jag tycker också att det är lite femenint!! men men han heter iaf så! Men han va grymt söt och sen fick han lov att ha 10 liter bomull i öronen

2007-11-25 @ 20:44:33
URL: http://elinbergmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0