Fasligt rolig onsdagkväll

2007-11-14 | 21:09:09
Nedan följer totalt ointressant läsning.
Detta är din chans att sluta läsa.
Men gör du det så missat du allt det där fasligt roliga.
Men också väldigt ointressanta..
Det är ditt val

Onsdag=tur till Bergviks köpcentrum och den otroooligt söta killen på Carlings som både jag och Elin har en secret crush på (schhh, secret, sa jag!!). Vi gick in på Carlings först och tittade kring lite. Sen gick vi in lite på Intersport, Stadium, blabla och så tillbaka på Carlings igen och sen iväg bortåt andra hållet och så in på Carlings igen för att Elin skulle handla en tröja där och så hitochdit.

SEN iaf. så gick vi til IKEA, my favourite store number one!! Så vi lallade runt där ett tag och provade soffor, sängar och scläsclonger!  (och det är rätt uttal, jag looovar!!)

Och seeeen...vart det tillbaka till klädgrejsmojsaffärerna igen för att gå in på Carlings ännu en gång...(bör nämnas att det var Elin som varje gång tog initiativet att gå in så hon har nog en större crush på det otroooligt söta killen på Carlings än vad jag har).

Jaja, men totalt var vi inne på Calings hela 6 gånger den kvällen, ja jisses!
(och jag hann faktiskt med att skryta om att jag haft parts of The Hives som fritidsfröknar, ja jisses!)


Här tog den totalt ointressanta läsningen slut.
Läser du det här så antar jag att du läst allt annat.
Då har jag faktiskt bara en sak att tillägga.
Synd för dig

Kommentarer
Postat av: Bror

Han lär ju ha trott att ni snattade i butiken
;P

2007-11-19 @ 11:40:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0