TBM

2007-12-11 | 19:25:54
Nu måste jag bara skriva ett inlägg här om hur mycket jag älskar min mentor. Och ja, jag älskar honom. Det finns olika sorters kärlek och sätt att älska folk, och med tanke på hur jävla bäst han är, så tycker jag verkligen inte att älska är ett för starkt ord. Sen om folk väljer att tolka det på ett olämpligt sätt så är väl det deras problem...

Iaf. så är han bara så himla bäst och guuud vad extremt jävla mycket jag kommer att sakna honom om han slutar till vårterminen. Eller också sen efter nian, om han blir kvar så länge, med för den delen. Han är verkligen utan tvekan den bästa läraren jag nånsin haft och han vinner med hästlängder.

Tomas Bergström, äsch, who am I kidding, Bäsan heter han ju, fan vad du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0