Rubrik

2007-12-19 | 20:25:27
Alltså nu vet jag inte riktigt vad som händer här.
Vad händer?
Jo, vad som händer är att jag inte vill sluta nian.
Jag vill bara vara kvar här på Risbro i all evighet.
Jag vill ha Bäsan som mentor.
Jag vill gå kvar i min störda klass.
Jag vill inte börja gymnasiet.
Jag vill att allt ska vara såhär för alltid.
Välkänt, tryggt.
Inte nytt och skrämmande.
Jag vill inte bli äldre.
Jag vill vara 15 och gå i nian för alltid.
Nej, det vill jag inte.
Men just nu känns det så.

Just nu känns det bara konstigt.
Jag är glad och ledsen samtidigt.

Fan så wierd allt är...

Kommentarer
Postat av: Elin

aa iblan ä det ju så !! Lite smått skrämande !!

2007-12-19 @ 22:24:22
URL: http://elinbergmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0