Mina biljetter!

2007-12-07 | 13:51:32
Det här inlägget skulle egentligen gjorts igår kväll, men det krånglade som fan då, så vi kör det nu istället.

Igår hämtade jag mina biljetter! JA! Så nu kan jag känna mig lugn, jag ska verkligen gå på kent, två gånger till! :D

 

Och gissa vem som stod i kön när vi skulle hämta dom då? Hives-Mattias. Det var kul att träffa honom igen, det var så himla längesen. Han såg ganska sliten ut, men tacka fan för det när de spelat för ett fullt annexet bara dagar tidigare. Men nu skulle han iaf. få ledigt i två månader. Han skulle by the way hämta biljetter till Bruce Springsteen.

Kom att verkligen sakna tiden på fritids på Alfa när jag såg honom. Vi hade verkligen kul där, och Mattias var ju världens bästa "fröken". Han skulle fortsatt med det istället för att gå och bli världskändis så hade jag kunnat fortsätta att vara 8 år för alltid...

jaja, men det var kul iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hmmm, men jag dååå, jag nämndes minsann inte vid någon fritidstid...... Men visst han är otroligt rolig, snäll och humoristisk lilla Mattias.....

2007-12-07 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0