dina drömmar är så stora

2009-03-08 | 18:12:19
Nu sitter jag här i ett litet, och ack så kallt hus mitt ute i ingenstans. Ska man nödvändigtvis kalla detta någonstans någonting kan jag informera om att stället heter Lima. Och här ska jag göra min praktik. Hos Peakpoints Sled Dog Adventure. Det kan nog bli jävligt intressant. Dock är jag ledig imorgon, så då dyker ju genast frågan upp; Vad fan ska jag göra i Lima en hel dag? Det löser sig nog. Vill sig värdet ska jag fota. Annars ska jag sova länge, zappa på TV:n, tålmodigt vänta ut laddandet av en internetsida, duscha, ta nåt att äta eller helt enkelt stirra in i en vägg. Slappa! Kan bli skönt efter en hel vecka i backen, innan jobbet sätter igång. Dock hinner jag ju bara vara här i 3 ochenhalv dagar, eftersom jag måste åka nån gång på fredag em. För jag ska nämligen tävla på lördag. :D

Men det är nog lika bra det, för jag har sån sjuk hemlängtan. Eller rättare sagt Alexlängtan. På fredag väntar jag mig hämtning från Avesta, en sväng förbi La Stella och Servus för en kycklingrulle & OLW Dill & Gräddfil-chips (och cola!) och sedan hemåt för en riktigt mysig filmstund i din förskräckligt obekväma soffa. Uppfattade du det nu, kling?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: O=V=O

Min soffa är bekväm! Å många filmer har ja! Å chips å läsk åsså! :-)

2009-03-09 @ 21:44:53
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0