det är så hälsosamt och stärkande i fjällen

2009-03-02 | 20:02:53

 

Man kan ju tycka att det är lite skumt att jag inte laddar upp vintriga fjäll-bilder eftersom jag är just i fjällen. Men det är nämligen så att idag har det snöat och varit mulet hela dagen så fotoförutsättningarna har inte varit alltför goda. Och någon gammal bild har jag inte heller, för trots att förutsättningarna förra året var fantastiska med otroliga istappar och skinande sol så fick jag ingen riktigt bra bild då heller. Dåligt av mig, men ibland kan motivet göra att man inte anstränger sig lika hårt som fotograf. Ett förfärligt nybörjarmisstag,men så var det. 

 

Förstod någon vad jag sa där?
Det känndes lite krångligt får jag erkänna. Eller inte, jag kanske bara är trött? Underbart var det att åka igen i alla fall. Och imorgon hoppas vi på bättre väder så att vi kan ta lite galna bilder i backen. ;D


Kommentarer
Postat av: Erika

Men du som är posarn jue ;) Sötan! <3

2009-03-03 @ 08:47:40
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0