ingenting i den här världen var väl någonsin lätt

2009-02-04 | 17:12:30
det funkar inte.
det funkar i alla fall inte bra.
att vara flera mil ifrån den person som man älskar mest
i hela världen. Och som älskar mig mest i hela
världen.
det funkar inte.
Det gör ont. fruktansvärt ont. och det finns inget
som någon kan säga för att få det att sluta göra ont.
det är inte enkelt, och det är inte så det borde vara.
men vi har varandra och det är allt som egentligen räknas!
men det är hos dig som jag är stark.
hos dig är jag underbar!
men jag håller ut. 
för jag vet att vi har hela livet framför oss, och det onda varar bara i 2,5 år till.
men trots det så gör det ont. 
för det gör det när jag inte har dig nära.
jag älskar dig! <3




Tack till Amanda, Sofie, Elias & Tina, ni är söta, flickor!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ily <3

2009-02-06 @ 15:32:19
URL: http://devotedance.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

hehe bland de få sakerna vi svenskar kan vara stolta över! ;)

Många som sagt att de har varit dagisfröknar, nu blir man sugen på att höra historier haha :P

2009-02-07 @ 00:32:34
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Amanda

älskar dig!<3

finns alltid julia bara femtio meter bort!försvinner aldrig!

2009-02-08 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0