älskardej

2009-02-08 | 21:27:44

här sitter jag och försöker göra allt annat än att tänka på honom.
känns som att jag hittat bästa grejen här!
;P

pargrej-utmaning från jamilla

 

Vad heter ni? Julia och Alexander

Hur träffades ni? Våga vägar möttes en sommarnatt utanför jet i fagersta.  Han kastade en amerikansk fotboll tvärs över riksan och jag hade en hund i en ryggsäck. Vi hamnade på samma lan, nytte nummer och på den vägen är det :D
Är ni förlovade? nepp
Bor ni ihop? Nej :(
Har ni barn? Aldrig! vi har Pelvis, det räcker!
Har båda körkort? Han har, jag är liten! ^^
Kommer du ihåg er första kyss?  Glasklart! <3
Vem sa "jag älskar dig" först? Han <3
Vem är äldst? han är 2 år äldre, 2 år och typ 1 månad.
Vilka stjärntecken har ni? vädur och fisk
Vem fyller år först på året? Han 20 mars, jag 13 april
Vem är längst? men det måste väl ändå vara jag? (A)
Vem sjunger bäst? Han, fast han inte vill erkänna det.
Håller ni varandra i handen på stan? Ja!
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nej
Blev du kär vid första ögonkastet? nejmen andra, defenitivt!
Har ni någon speciell låt? Vi har nog ganska många, som iaf. jag förknippar med oss.
Har ni några frikort? det har vi faktiskt inte pratat om :P
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men vi satsar på Naxos i sommar! 
Vilket är ert bästa minne? Skulle nog säga Winnerbäck i Säterdalen, om man måste välja. Underbar kväll!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Pussas, eller handlar mat 10 minuter innan affären stänger, hihi <3
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, men vi visste båda hela tiden att det skulle bli 20 mil efter sommaren..
Blir du lätt svartsjuk? Nej, jag litar på honom.
Brukar ni bråka? nej, aldrig!
Ringer eller sms:ar ni mest? Smsar på dagarna, Skype på kvällarna.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela han är finast i världen! <3
Brukar någon av er prata i sömnen?Det har jag då aldrig märkt. :)

 


Kommentarer
Postat av: Moa

aw va söta ni är :D

vad är ett frikort egentligen? O.o

2009-02-10 @ 17:45:42
URL: http://mehw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0