..vatten och platser som vi aldrig ska få se

2008-09-17 | 12:34:37

Jag saknar Mallorca!
jag saknar värmen, och den goda maten. ;D
men mest värmen, som sagt. För i Svea Rike är det så sjukt kallt just nu, och typ jämt med för den delen. 

 

Jag vill resa. Jag vill se allt! Omöjligt, jag vet, men jag vill iaf. se allt jag vill se. 
Om någon har pengar över och har lust att ta mig utomlands så skulle jag inte tacka nej! Några önskemål är england, nya zeeland, NAXOS, paris, kina, new york, venedig.. En salig mix av länder och städer där ;P Ett land ställer ju lite mindre krav på den som anordnar resan, ta mig över gränsen så är jag nöjd liksom. Men ta mig fan inte till Marseille när jag skrev Paris. Då blir jag pissed! ;D

 

Ciao!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0