här är natten

2008-10-08 | 20:52:16

Har nyss varit ute på promenad med Veronica, Ellen, Åsa, Linnea, Sofie och Lillebror. Eller klättrade upp på bron som går över klarävlen, den går som i en båge, typ 15 meter hög kanske och ner igen. Galen är hon! Efter promenaden gick tjejerna in till Virre och Johanna och de ska typ baka kolakakor och se The ring. Eftersom jag hatar tvåan så har jag ingen behov av att se ettan. Så jag sitter här och lyssnar på Winnerbäck och Lillebror sitter på golvet och räknar nålar.

 

Till sist vill jag bara säga att både jag och Lillebror är totalt överens om att;

Winnerbäck är KUNG! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Tjenis penis hallonballe !

Jag har fått busmail från Schulman : ))

Dom kallade Anders Borg för sladderfitta och mig kallade de tramsig Spådam med fjantiga kort : )) Adrenalinet gick på högtryck !

Har du läst i min utflippade blogg ?

har du några magiska tankar ?

Vad är skrock för dig ?

Stor-Kram Annki

2008-10-09 @ 00:03:56
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0