Aj

2008-05-23 | 21:21:23

Nu är det defenitivt konstaterat; Min kropp är inte gjord för att rida såhär mycket.... :S Dock var turen med Sanna-Savannah och Elin&Skorpan mycket mysig. Full galopp i galoppbacken säger man inte gärna nej till.
Barbackalektion på Pegasus med tårta efteråt i Hedkärra sen. Pegasus är sån himla mysig liten ponny! ^^

Nu tänkte jag även passa på och skryta, både för min och Elins räkning, äver våra snygga MVG-täcken som vi gjort på slöjden till Savannah och Skorpan!

image450
Savannah t.v. med ett lila innetäcke i fleece och Skorpan t.h. med ett grön-blå-randigt regntäcke!
Elin i mitten med en mörkblå tröja som hon snott från Lillerud.. ;)
   
Skorpan, Savannah, Savannah

(För att förtydliga så har jag gjort Savannahs lila täcke, och Elin har gjort Skorpans randiga täcke)


Kommentarer
Postat av: SARAPARALINGONKNÄPPO

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU måste du visa ditt nya hår,

på en gång

2008-05-23 @ 21:47:20
Postat av: Samma

AAAh.. jag hatar att man inte kan göra sånna hjärtan. >.

2008-05-23 @ 21:48:03
Postat av: Sara

eller sånna nadra smileysar..
det skulle iaf stå:
det skulle iaf stå Söto-pöto (L)

2008-05-23 @ 21:48:43
Postat av: LOVISA

Söta bilder!

2008-05-23 @ 22:12:36
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0