Delvis positiv

2008-02-13 | 20:55:07
Okej, en del saker är väl positiva.
Men långt ifrån allt!
(och jag hatar er fortfarande!)

Mään, (för att citera Tony XD)
så länge man håller sig från skolan och låter bli att änka på den ett tag så kan man vara lite positiv. Fast nu slutade jag att vara det eftersom jag kom att tänka på skolan och alla läxor och NO:n och SO:n och det är jobbigt och Elevens val och mycket och jobbigt och stressad och skitklass och helvetes franska och neeeeej, nu kom jag av mig!

P o s i t i v!
Håkan ska släppa nytt album den 26 mars! Det ska heta "Försent för Edelweiss"!
Och det är jag lycklig för, för jag ääälskar den låten! <3
Plus att jag är aaningen Timo-hög just nu så jag är glad för det!


På fredag ska jag städa och ta tag i SO-grejen så kommer jag att känna mig såååå mycket lättare till helgen sen.
Och så ska jag verkligen försöka att inte bry mig om skolan. Jag orkar verkligen inte. Ser jag bara till att få de betyg jag förtjänar så ska jag inte ens ägna idioterna en tanke, jag orkar helt enkelt inte med det, och de är inte värda ens en sekund av min uppmärksamhet!
Eventuellt att jag går och pratar med rektorerna, men jag vet inte om jag orkar med det heller, är så hiimla trött på allt!



image294
I Håkans ära lägger vi in en bild på en Edelweiss-blomma!

Kommentarer
Postat av: Bäsan

Eeedelweiss. eeedelweiss wie weiss sind deine blätter....eller nått!!
Jag hatar dig så jag äger dig!!
;)

2008-02-13 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0