Hipp hipp Hurray!

2008-12-16 | 17:27:03

Jag firar!

 

Nu är äntligen allt jobb med skolan slut! Vi hade dom sista proven idag (som gick hur bra som helst ;D) och jag har fått reda på att jag kommer få MVG i alla kurser som slutar nu, det vill säga Datakunskap, Estetisk Verksamhet, Djurkunskap & Hundar. Det känns jävligt bra! ;D 

 

Imorgon har vi svenska med en filmrecension som ska skrivas, badhuset (yeeey) på idrotten och sen antar jag att vi inte har någon data eftersom vi gjorde klart allt igår. På Torsdag är det hunddag hela dagen och på fredag är det avslutning kl 10.00 och sen åker jag heeeeeem! :D


Kommentarer
Postat av: Jonna & Svante

Vilka bra betyg! Grattis! :)

2008-12-16 @ 20:56:16
URL: http://www.jonna.nu
Postat av: Sambo

Du är söt du som kommer med din "lilla" chipspåse! "-Jag ska fira!" Hihi :D

2008-12-16 @ 23:09:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0