Hektisk dag

2008-12-08 | 22:23:42

Idag är en av dom få dagar då jag faktiskt helt ärligt inte haft tid att sitta vid datorn. Uppfriskande!

 

Det var skola, sen var det hem och fota julkort, redigera julkort, äta mat, åka på träning, skriva ut julkort, duscha och nu sitter jag här och ska snart sova. Vill bara uppdatera först.
Känner mig så nöjd med mig själv idag. Julkorten blev ju ganska dåliga i kameran men jag är faktiskt väldigt nöjd med min redigering. Sen hade vi några utomhuskort sen förra veckan också. Längtar till esteten imorgon då vi ska gör kort av korten.. liksom:P 

 

Träningen i ridhuset gick jättebra. Agilityn går framåt och inom lydnanden jobbar jag stenhårt med att han ska lära sig att lyssna. 30-40% av gångerna chansar han på vad han ska göra och det är inte bra. Jag har även lagt snurra/rulla-träningen på hyllan ett tag och fokuserar verkligen på sitt/ligg. Han tror nämligen att han ska rulla runt varje gång jag låter honom ligga länge utan att be honom sitta upp eller släppa honom. Ska även så smått börja lära in stå, men inte förrän han verkligen vet skillnaden på sitt och ligg.
(p.s; hans fria följ är så fiiint ^^)

 

Nu ska jag sova!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0