Det låter som en kliché och en lögn

2008-12-05 | 19:52:01

Idag har jag varit produktiv. Jag har diskat, tvättat, handlat, mejlat massa folk som jag skulle mejla, rensat telefonen, smörjt in mina skor och sytt en ny sele till Elvis. Dagen flög iväg! (en dag närmare återförening med älskling)

 

På kvällen sen drog sambo till Helena för att äta, bara sådär, helt oförvarnat. Och där står jag och tänker "jaha?!!". För det var ju hennes tur att laga mat. Tack för den liksom... Så då fick jag slänga ihop något tacosliknande av det vi hade i frysen och så kom söt-Tina och höll mig sällskap. Tack hjärtat! <3

 

Hade jag nu orkat så hade jag tagit en bild på Elvis skitfina sele och lagt in, men det gör jag inte, så det får bli senare, för den är verkligen jättefin!

 

Nu kom Tina, vi ska checka Idol.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0