Alltid, alltid att jag kommer vaka över dig

2008-12-03 | 18:55:43
Nu kom jag hem från skolan.

Det har varit en lång dag. Men rolig. Och annorlunda. På morgonen kl 10.00 tog jag och Sandra våra hundar och följde med en lärare och ett par tvåor ut för att testa våra hundar på får. Tvåorna hade ett projektarbete som gick ut på att testa belgare och shelties på får så de ville låna våra, och några andras hundar. 

 

Och slutsasten av förmiddagen blev att får är kul! I alla fall om man heter Elvis. Heter man Martini däremot så går man inte närmare än 20 meter från dem. ;D 



Pelvis och fåren. Dom blev lite rädda för honom, min lilla galning <3

 


Hihi, det såg så kul ut när vi åkte hem och det satt 3 shelties i burarna bak och kollade på oss! ^^
Martini, Chicago, Elvis

 

 

På eftermiddagen sen har vi haft data och klockan 16.00 kom Jörgen från Solstadens veterinärklinik och hade en föreläsning om Akutsjukvård. Och nu är jag äntligen hemma och ska snart sätta igång och laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0