Bad i älven

2008-08-29 | 14:23:06

För ungefär en vecka sen, tror att det var torsdags kväll, gick jag och några tjejer ner till ävlen för att bada. Vi hade haft tiokamp med resten av ettorna på skolan och satt och åt korv när jag sa lite halvseriöst "åh, vill nån hänga på och bada?". Och responsen jag fick var att jag och tiotalet tjejer letade oss ner mot älven för ett dopp på vad jag tror var en av de sista riktiga sommarkvällarna. 

 

Och det var...kallt. Som satan. Säkert inte mer än 15-16 grader. Men badade gjorde vi. Och simmade tvärs över vattnet till playan på andra sidan gjorde vi. Och alla överlevde. tur det! ;)

jag låter bilderna tala;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0