Lasses nya singel

2008-04-22 | 17:23:12
image383
Nästa singel från "Pool" är grymma stänkaren "Kom Kampsång" som gästas av Timo Räisänen på sång. 21 maj släpps en singel som förutom kampsången innehåller hittills outgivna "Hur lätt du är att älska" och Lasses egen version av Timo-låten "Mr Saturday*".

MOJS! Alltså, jag vet inte om jag vågar lyssna på *den. Lasse har ju en viss förmåga att totalförstöra allt som han nu nödvändigtvis måste göra en cover på. (förlåt Lasse, men det är sant. Misströsta dock inte, jag gillar dig ändå). Och jag som gillar Mr Saturday.
Jaja, men vissa risker får man väl ta.. :S

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast bigmouth blev bättre.

Och nu är det troligtvis riktig inspelning och inte
lasse-sitter-själv-i-en-studio-och-tror-att-han-är-något.

2008-04-22 @ 17:39:25
Postat av: Sara

Oj... tröck knappen alles förtidigt .. x)

Vad jag skulle säga var att eftersom
det antagligen är en riktig inspelning så
kan den bli bättre än
just dom akustiska covers han har gjort..

Och sen skulle jag fråga: Exakt HUR MÅNGA av
hans cover utom "utan dina andetag" har du lyssnat på ?
Och hur många av dom har du hört orginalet..

inget illa elller argsint.. jag är bara nyfiken..
Jag tycker också illa om hans covers..
(utom bigmouth & let's go to bed)

2008-04-22 @ 17:42:19
Postat av: Jolin

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!

2008-04-23 @ 14:10:40
URL: http://jolinmalmquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0