Husdjursmässa

2007-10-28 | 19:12:36
Jag, Elin och mamma var på Husdjursmässa i Örebro där det också var inoff. utställning, för bland annat shelties. Vi var där mest för att träffa uppfödaren till vappisarna, vilket vi gjorde och hon var supertrevlig!!!
Guuud, vilken lättnad, tänk om hon varit värsta satkärringen typ.. :S Men det var hon inte, hon var hur snäll som helst och jag tror verkligen att det här blir riktigt, riktigt bra :D

Köpte lite grejer till vovvsingen också. En boll, som jag inte kunde motstå, hahah, den var billig. Och en tygbur som jag faktiskt fick 100kr rabatt på för storleken mindre, som jag ville ha, var slut så då fick jag storleken större för samma pris, haha, hajar ni?
image24

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hajar ^^)

2007-10-28 @ 19:47:48
URL: http://elinbergmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0