Nu sticker jaag!

2007-11-01 | 15:24:28
Yep, yep, nu blir det Rättvik hela helgen! Hoppas det blir kul! (vaför sitter k så nära l på tangentbordet? Vet inte hur många gånger det blivit fel när jag skulle skriva kuk...eh...öhh..förlåt kul..) Funderar fortfarande på om jag ska ta med kameran. Tror att jag gör det. Känner mig ju så jäävla halv utan den och så kommer jag bara att gå och klaga på att jag inte har den om jag inte tar med den. Visst, den är stor, och visst, den väger typ tooon, men den är en viktig del av mig! (oj, nu blev vi sentimentala här...)

Näpp, men tjolahejhopp, nu drar jag!


Bara för skojjs skull lägger vi upp lite mer bilder på lilla mig! :)
 
(som fortfarande inte har nåt med inlägget att göra..)

image40
naaw, ain´t that cute?


image41
bara för att bror var (observera var) så sööt så får han också vara med!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha, vilket hån mot bror din :P

2007-11-01 @ 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0