Min nya kärlek!

2007-12-06 | 21:27:57
Jag är kär!!! I Timo Räisänen! Guuud vad underbart det är att upptäcka en artist såhär.

Den här känslan har jag inte haft sen jag hörde Håkan på radion på väg till Tinnas första tävling i Köping i Februari och bestämde mig för att "han ska jag börja lyssna på, han är ju faktiskt riktigt bra" och sen köpte "Känn ingen sorg för mig Göteborg" och "Det är så jag säger det" den där dagen i Västerås i våras.


image103

han är ju bara riktigt underbar, den här killen! Påminner lite om Håkan, fast på engelska. Och så har han ju spelat med i Håkans band tidigare, han gör ju bland annat ett solo på "Kom Igen! Lena".

"Upp i taket, Timo!"

<3
I'm a riddle to myself, can't be explained

Kommentarer
Postat av: Sara

Han e bra. (L)

2007-12-06 @ 21:35:43
URL: http://diskmedl.blogg.se
Postat av: Jamilla

Ja, Timo är grym! Har sett honom flera gånger live, grymt bra! =) Sen att han alltid sliter av sig tröjan på scenen också gör ju inte saken sämre direkt :P

2007-12-07 @ 04:11:57
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0