Allmänna funderingar

2007-12-13 | 21:42:26
Läs om du orkar, gör nåt vettigare om du inte orkar...

Okej, betyg. Känner mig gaanska posotiv inför att få betygen. Några vet jag, musiken har jag höjt till VG (yes! :D), franskan blir fortfarande VG, om jag kan snacka lite imorgon (varför jag borde öva på dendärhelvetesjävladialogen nu stället för att göra det här). SO har jag också VG i, fast det kan (läs SKA) höjas till MVG till våren sen.

Sen är allt bara blurry. Fast mina ganskaförmodligenexakta gissningar är;
matte: VG,
NO: VG,
teknik: G,
Bild: MVG (myycket optimisktisk gissning),
svenska: MVG,
engelska: MVG (jusst ja, där vet jag ju att jag kommer få MVG, :D),
hemkunskap: VG-MVG
Idrott: VG

jaaa, nu är ju detta bara gissningar, men jag antar att det kommer se ut nåt sånt där, och jag sak väl inte klaga. fast jag gör det ändå, för det är sån jag är!!! Matten vill jag ha MVG i, fanfanfan kommer aldrig få det, och tekniken vill jag höja till VG.

Seeeen, lämnar vi resten av klagomålen till vårterminen sen.



Okej, mitt hår läcker fortfarande färg. Och det var över en månad sen jag färgade. Plus att nu har jag jefla utväxt också. Fast utväxt är bra på ett sätt, för då ser man att håret växer, och det är bra, för då är det snart så lång som jag vill ha det och då kan det vara så i en månad tills jag kommer på att långt hår är jobbigt och jag äntligen får klippa av skiten! ^^


So long, suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0