Underbara hundar

2009-03-11 | 20:19:14


Doris. världens sötaste Doris! Ska du ha en Doris pappa, så ska du ha henne!


Whitey. Min favorit! Så underbart söt! (jag ska adoptera henne i smyg)



Chess. Vacker, men något högljudd.



Peggy & Kräm. Peggy är en annan favorit, så sjukt trevlig hund. Och Kräm, bara namnet lixx ;D



Ida. Fina, fina Ida. Det du ser i dom ögonen är ren visdom. 



Nilak. Ingen hund jag har fått någon riktig kontakt med, men han snussade ju så fint. 



Miller. Gos, gos, gos.



Biggles. Sån mysig vovve. Vänder alltid rumpan till och vill ha en klapp. Artig kille ;)

 

Som ni ser kom här lite bilder från dagen. Jag har det bra här, Lär mig väldigt mycket och hundarna är SÅ sjukt mysiga! åååh! ^^ Lite tråkigt att jag inte kunnat följa med på nån tur än eftersom dom har så fullt, men kanske imorgon. Annars långa dagar med mycket jobb, men det märks inte hur lång tid som gått förrän man kollar på klockan när man är hemma. Det är kul och alltid fullt upp. Och är det inte det sitter man gärna och bara vilar vid lägret. 

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Chess får mig att tänka på "the thing" ryser

Men söt annars,

alla var väldigt söta ^^, :D

2009-03-12 @ 16:42:53
URL: http://saradl.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilka fina vovvar, och vad duktig du är att fotografera Julia! :D Ses vi imorgon? <3

2009-03-13 @ 19:38:35
URL: http://icaerikaa.blogg.se/
Postat av: mandy

så söta hundar! saknar dig julia!ily<3

2009-03-14 @ 00:43:08
Postat av: Lina

ååh vilka fina bilder du har, jätte mysiga :)

2009-03-15 @ 11:52:19
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Caroline L

Gulliga djur du har att göra med ...dessutom HELA dagarna^^(nästan iaf). Gillar första bilden skarpt och den med vovven med visdomsögonen, han va sööt!

2009-03-19 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0