i got the whole world by my feet

2009-02-17 | 20:48:47

Jag känner mig upprymd!

 

Idag insåg jag hur lite jag faktistk vet om hundar. I princip så kan jag ju ingenting om hundträning. Och det är väl klart, vart skulle jag ha lärt mig det egentligen?! Detta är en isikt som, tillskillnad från vad många nog tror, gör mig helt studsande glad och förväntansfull. Fattar ni vilken värld som ligger framför mig eller? Fattar ni allt jag kommer lära mig under de 2,5 åren jag har kvar här? Fattar nu hur underbart spännande det är?

 

 

Nu ska jag gräva ner mig i sängen med Ben&Jerrys och Grey's. 
Lovely!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du Pelvis betyder bäcken på latin ^^)

2009-02-17 @ 21:27:44
URL: http://momentofweakness.blogg.se/
Postat av: Sofie

härligt att nån kommer få ut något av hundtiden i forshaga, då kan jag ju iaf glädjas åt dig lixxom! ;) haha. jag saknar diiiig juu <3

2009-02-22 @ 22:33:58
URL: http://devotedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0