We are two hearts joined togehter

2008-09-10 | 15:30:27

Idag har vi haft något slags styrka/konditionstest i skolan.

Det var skapligt jobbigt.

 

På konditionen sprang jag 2 km11.06s. Ganska dåligt om jag får säga det själv. Jag borde kunna sprungit den stäckan på 10.30 iaf. Men då har jag ju stor chans att förbättra mig till nästa år.

 

Styrketestet innehöll massor av olika grejer, typ situps, sitta i 90 grader m.m. Jag lyckades med ynka 25 situps, men jag satt i hela 4 minuter och 20 sek i 90 grader, och det blev jag ganska nöjd med. Gissa om mina lår inte tyckte om mig efter det?

 

Så nu har jag och Johanna bestämt oss för att börja göra 10 situps varje dag. Det ska tydligen göra att vi klarar av 80 stycken om några månader. Vi får väl se hur det går med den saken. ;)

 

 

Jaa, just ja. Jag kom på en rolig grej som hände idag också. Jag pratade ganska mycket med en tjej som heter Caroline som går i min klass. Och hon sa något om att hon skulle till Skottland på praktik nästa sommar. Och jag frågade väl lite på skämt om jag kunde hänga på, men det verkar faktiskt som jag kan det. Fatta vad kul! Att åka till Skottland och jobba på en stor gård, men 4000 får och vallande Border Collies. Tydligen så har dom även Bead&Breakfast. Det vore verkligen så jävla kul! Hoppas att jag kan åka dit.


Kommentarer
Postat av: mie

sugen på en ny bloggdesign?

Kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/september/tavlingsdax.html



eller här: http://memie.blogg.se/2008/september/bloggauktion-pa-hostdesign.html

2008-09-10 @ 15:35:29
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Sussie och jyckarna tre.....

Kul att du bott in dig..... Skottland, attans att jag inte var i din ålder nu... det hoppas vi verkligen blir verklighet för dig... Inte bara vallning och hundar utan ett otroligt vackert land... Hälsa Petra som har borderterriern Indra och går andra året där nere...Ha det så gott och vi kanske ses vid agilitybanan när/om du kommer hem någongång....

2008-09-10 @ 16:26:55
Postat av: Sara

Bead är inte det pärla...? ;)



Och jag kom just på att jag missuppfattade vad du skrev totalt på msn igår... x) jag trodde att du setat i en bastu på nittio grader eller något :O

Jag tänkte vad fan har det med styrka kondition att göra ? :P x)

2008-09-11 @ 08:12:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0