nu tänder dom gatubelysningen

2008-09-21 | 19:57:30

hihi, jag har suttit och pillat lite med stil- och kodmallarna på bloggen och tror nu att jag vet hur jag ska göra för att få en meny under headern. Det kommer bli ganska mycket jobb för att få ordning på det. Men jag lär mig nya saker hela tiden och det är riktigt kul faktiskt :D
Så nu kan ni snart vänta er lite förändringar här. Fast det får bli när tiden räcker, och jag har lust. 

Fast det kommer att bli jobbigt sen när jag byter design nästa gång.. men det tar vi då.


Kommentarer
Postat av: sara

Åh rubriken... bara att läsa den får mig att rysa :P

2008-09-22 @ 08:26:53
Postat av: Fia

Mkt fin blogg du:)Kul när man lär sig nya saker....om en annan bara hade tålamod så:P

2008-09-22 @ 10:18:33
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Fia svarar

jo men lite tålamod spelar väl in?:P



Men det är självklart som du säger också:)

2008-09-22 @ 11:58:37
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0