Hela världen är så underbar

2008-09-02 | 13:11:56
Just nu känns det faktiskt så. Trots allt känns världen bara som ett jävligt underbart ställe att vistas på. Jag är så sjukt glad att jag hittade den här skolan, sökte till den och kom in. Jag är så sjukt glad att jag är född 92 och därmed kom i den klassen jag gjorde för ojojoj vad underbar den är! :D

Gårdagen var väldigt impulsiv och skitkul. Den började väl egentligen med att jag på lunchrasten såg att fritidsvärdarna anordnade en resa till IKEA klockan fem och tyckte att vi skulle haka på det. Så jag, Johanna, Veronica, Ellen, Åsa & Linnea drog till Ikea och shoppade sönder. ;) När vi kom hem sen så gick vi ett gäng på cirkus tio pers ut på en kvällsprommis med hundarna. Och efter det så började det med att vi var några tjejer hemma hos mig och Johanna och spelade kort, sen avlöpte kortspelet och några sprang iväg och letade killar och tillslut fick dom tag i några viltare och en tjej från hundtvåan. Hela kvällen slutade med sanning eller konsekvens och en speedad variant av klädpoker innan jag körde ut allihopa vid ettsnåret. Mycket trevlig kväll! ;D
Dock blev det bara 5-6 timmars sömn, men en kaffekopp efter svenskan löste det problemet ;)

Det känns som att jag kommer trivas väldigt, väldigt bra här!
(men jag saknar min pojke och mina flickor<3)

(och jag sitter i datasalen nu, jag skolkar inte ;D)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejdärsötepöte, längesen jag sa något här insåg jag just.. haha :P



Men jag känner mig träffad på flickor och jag saknar dig med, <33



Och världen är mer än underbar :D

2008-09-04 @ 09:54:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0