Har vi tid innan allting tar slut?

2008-09-12 | 13:30:35

Jaha, nollningen var ju ett skämt. Det värsta de kunde komma på var äpple ur vattenhink, sockerbit ur mjölfat. 

Sen tyckte några från min klass att det var oerhört kul att hälla chokladpudding i bajspåsar och slänga på treorna. Typ omvänd nollning. Treorna tyckte inte att det var kul. Förmodligen tyckte inte de som gjorde det heller att det var kul...sen när det blev dags för städning.

 

Så nu är jag och några till lite sura över att hela våran träningsplan är insmetad i chokladpudding. Inte så vidare värst bra. Dels för att choklad är giftigt för hundar, men också; vilken hund kan hålla fokus på en plan insmetat i sånt gottigott? 

 

Jaja, men nu håller jag iaf. på och tvättar. Det var typ... längesen vi tvättade sist. Nån gång mellan maskinerna ska jag och handla och sen ska vi fan låsa in oss här inne, jag och sambon, i skydd från eventuella hämdlystna treor. 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

vår nollning gick ut på att dom skulle få ut oss supa ner oss så vi misster vårt boende!!!!!!

2008-09-12 @ 15:52:23
Postat av: MANGO

FÖR HAN PRATADE I MOBIL, han skulle ba EHHH om jag störde honom!!!!! :(((( ja slå mig!!!!!!!! :( HEHE.

2008-09-12 @ 20:25:42
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0