Nostalgidag

2008-10-10 | 15:58:35

åååh jag saaaaaknar Risbro. Jag har haft så himla roligt idag. Jag och Sara och Bäsan. Och det var så roligt att träffa alla gamla lärare igen!! Fast det tyckte nog inte dom, Daniel vände i dörren när han såg oss.. haha. Men han skojade bara. Och Anders ska bli pappa. Gud så glada vi blev för hans skull ^^ Och deras nys skitungar är skitdryga och jag hatar dom alla! Okej, hata är ett starkt ord, men jag ogillar dom verkligen! 

 

ååh, vilken nostalgidag det varit. Gissa om jag måste åka tillbaka dit igen?!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill cokså träffa dem :O :(

Ska Anders bli pappa?! Fan va grymt :D

2008-10-11 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0