i loose all control

2008-10-01 | 23:18:58

Sitter i köket och festar på min något sena "man tager vad man haver-middag". Vi har typ inget vettigt hemma att laga mat av så det fick bli Gorbys, körsbärstomater, en kiwi och ost. Men imorgon ska vi till ICA Maxi i Karlstad och shoppa loss, förhoppningsvis. Om fritidsvärdarna inte är för upptagna för att skjutsa oss.. 

 

Varför blev det så sent då? Jag kom hem från skolan, gick till syslöjden som vi har på centralskolan mellan 17-19.30 på onsdagar. När jag kom hem därifrån gick jag med hunden och vid 20.00 gick jag till Johanna och där har jag varit till nu. Det blev Idol och Singstar. mysigt! <3

 

Men nu ska jag sova.. nattinatti!

 

P.S våran kökskran droppar... Jag ska strypa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0