Hemhem

2008-10-03 | 11:56:03

I'm gonna fuck you up with my rabarber omedelbums in my 9mm papparsmaskin!

(internskämt ;D)

 

Idag åker jag hem. Hemhem till Fagersta. Bussen härifrån går 14.20, bussen till Örebro från Karlstad går 15.10, när tåget från Örebro går har jag ingen aning om, men det går iaf. och det är ju huvudsaken ;)

 

Jag är hemma vid sextiden någon gång. Tror ganska bestämt att jag då ska fara till kennelklubben och "repa" med Tinna. Tror ganska bestämt att jag måste göra det om vi ens ska ha en liten chans imorgon.

 

ciao!

 

 


Kommentarer
Postat av: O=V=O

Äntligen kommer ni hemhemhem (till mej också)

2008-10-03 @ 17:07:27
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0