Brist på rubrik

2008-10-18 | 17:58:00

Idag har varit en lugn dag. Vakna sent (vilket är 10.30 för mig, inte 14.00 som för vissa andra.. ;D), ut med vovven ett par timmar i skogen, hem och göra ingenting (är så sjukt bra på det ;D) och sen över till Virre & co. ett tag. Och här i Forshaga vet man som sagt aldrig vad som kan hända, så nu sitter jag här med en svart slinga i underhåret. Blev ganska fint fakiskt ^^

 

Nu är jag bara hem en snabbis och kollar läget. Tänder lite lampor så att jag ska våga gå hem ikväll sen;) Ska gå tillbaka igen om 10 minuter typ. Ska käka med Virre. Skönt, då slipper jag göra något själv. (Och jag ska faktiskt bidra med grillkrydda så helt snyltare är jag inte^^)

 

Puss på er och puss på Forshaga! (som jag aldrig vill lämna!)


Kommentarer
Postat av: Veronica

"Virre och Co" haha det gillas' x)

2008-10-19 @ 00:54:29
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0