Utmaning

2008-11-03 | 14:59:28
Jag hart typ aldrig gjort någon sån här utmaning på bloggen.  Anledningen är väl för att jag tror att ingen egentligen är intresserad. Fast är folk dumma nog att faktiskt läsa bloggen och tycker det är intressant så är väl detta varken mer eller mindre intressant än något annat?

Blev utmanad av Jamilla.
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg 
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa 

Utmana 7 personer i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem

 

1. Jag är en riktig friluftsmänniska och jag älskar att vara ute i naturen.

 

2. Jag har kommit fram till att jag älskar kantarellsås!

 

3. Jag tycker att Forshaga är det bästa stället på hela jorden och jag är så jävla glad att jag är här.

 

4. Just nu borde jag egentligen ta reda på information om englands kultur och historia men min arbetsmoral är som sagt på botten idag så jag gör detta istället.

 

5. Jag är väldigt imponerad av Ellen som funderar på att färga håret blått. Själv skulle jag aldrig våga det, för jag älskar mitt hår och är sjukt rädd om det.

 

6. Jag vet inte vad jag ska skriva.

 

7. Jag vet inte vad jag ska skriva.

 

Jag utmanar My bara för att hon vill det och någon annan orkar jag inte utmana! ^^


Kommentarer
Postat av: Sambon

Nummer 2 måste vara sen du åt min ;-)

2008-11-03 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0